Självgod unge

Idag har dagen rullat på finfint, fast den böjade inte bra med matte nationella. Fyfasen vad svårt det var.
Hade ett till innebandymöte, haha det behövs.
Måste bara berätta om när jag, hedvig och ebba satt i matan.Tjejerna i dansklass i 6:an sitter typ framför oss, och så hör man en tjej som sitter o ba: asså hon sa att jag var så hiiimla bra på att dansa och att om jag bara avslutade rörelserna kunde jag gå hur långt som helst.
Man ba oookej vi antecknar, man trodde ju att hon satt och berömde nån annan men nej då hon gillade sig själv.
Sen efter en kort stund hör man från samma tjej säga till sin kompis: du ser väldigt generad ut när du dansar.
Sen typ en minute efter då ba: jag tror att jag är ganska fin idag!
hahaha hon hade inte lite för bra självförtroende den där tjejen. Det är ju inte dåligt med bra självförtroende men man behöver väl inte gå om kring och skylta med det och trycka ner andra. Men vi hade iaf rolig underhållning under lunchen!

image92


Dagens låt: Simpel plan - Your love is a lie

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Schvahn

Hahaha, ja det var sjukt underhållande!
det var som om vi kom tillbaka till 6:an :)

2008-05-07 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0