Tidig söndag

Började min dag 08:30 idag, wahooo en söndag också. Men jag var faktiskt tvungen, vi skulle dansa på dansakedemin i ekebybruk. Men nej då, den hade tydligen blivit dubbelbokad så vi fick ta våra grejer och dra till dansakademins lokal i salabacke. Gick ganska bra, men det är dags att börja satsa nu eftersom det är endast 2 veckor kvar till Unpredictable. Affisherna är det dags att dom kommer upp nu också. När vi slutade gick jag och Hedvig från salabacke till stan, duktiga är vi ! Jag köpte min kuvertväska och åkte hem.
Ja nu är det så att jag hade tänkt att råplugga idag, men det går inte så bra :( När jag skulle läsa hela lååånga musiken, jo då somnar jag. Great liksom. Får göra ett nytt försök snart.

image113


Dagens låt: Rihanna - Take a bow

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0