Uppvisning på g

Yey jag är en otroligt aktiv bloggare, (naat).
Men nu så, igår hann jag inte för först var det skola sen dans.
Idag har jag sovmorgon, vi ska till celsius på nån föreläsning för alla "sport"klasser i uppsala.
Nu har jag äntligen fått mig balklänning, puuh. Fast jag vet ifs inte om den passar för jag har inte hämtat den än men jag får hoppas på det:)

I helgen är det uppvisning på Stadsteatern med Ekebydansstudio.
Här är danserna jag är med i:
Lördag 15:00 - Dan/speakerphone
-Balett

Söndag 15:00 - Thomas/mix
- Balett

Lör & sön 18:30 - Dan/speakerphone
- Thomas/mix
- Balett

image121



Nästa helg ska dansarna i klassen vara med på dansakademins föreställnig på Stadsteatern då också med Arminehs balett.
image124



Och den 2-3 juni är ju såklart Unpredictable Reginateatern, Jag tror att den börjar 19:00 båda dagarna. Men man måste förköpa biljetter på untkontoret :)
image122

Dagens låt: Kayne West - Flashing lights

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-22 @ 08:15:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: bästis

hi söt du är, hoppade över en dags bloggning, dt var inte alltför mycket kanske ;) love you

2008-05-22 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0