Valborg

Japp, igår var det valborg. Jag drar en kort sammanfattning om den.

 1. Var på stan med Hedvig och Ebba och träffade folk och åt.

2. Åkte till nån stans som jag inte kommer ihåg vad det hette, landet iaf och grillade och så med lite folk.

3. Film hos Hedvig


Jättesöt film               Så typiskt oss, men vi gillare.
             
                                               


När vi skulle ta bussen hem från landet, jo då spyr en kille på bussen. Skabbig kille. Och vi var tvugna och sitta där i en kvart, hur äckligt som helst.

image55


Nu håller pappa och hans tjej på att rensa ut grejer ur källaren, mina vita converse har varit helt borta sen i somras. Och nu hade dom hittat dom i nån låda, gissa hur glad jag blev liksom. Man blir så glad när sånt händer, sen hittade dom 3 andra skor också som jag helt hade glömt bort.
Idag är jag på otroligt bra humör, det känns bra.

Dagens låt: Kayne West ft. T-pain - The good life

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0