Blind

Min dag började med matte som har börjat blivit mitt favoritämne, det var nyss hatämnet. Men det är bara för vi börjat på procent som jag kan och det är därför det är kul haha. Sen hade vi simning på idrotten, jag simmade en hel timme. Försökte hålla mig till billys takt men det gick bara ett tag. Sen skjutsade sofia mig tillbaka till skolan och vi åt snabbt för att sedan gå till domkyrkan där vi skulle kolla gravar på historian. Och nu som vanligt har jag dans, idag är den roligaste dansdagen för det är street och contemporary jazz.

Imorgon på kvällen blir det äta med bästa vännerna och sen High school musical 3 hihi.



Dagens låt: Jason Derulo - Blind

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0