confused

Godmorgon. Idag har jag inte lika mycket sovmorgon som jag haft resten av veckan, idag börjar jag nämligen 9:50 (A) fast det jämnar ut sig för jag har bara 2 lektioner så jag slutar 12.
Igår var jag och fikade med Ebba och Sara å, sen hade jag street och contemporary jazz.
Idag ska jag först träffa ebba efter skolan, och sen får jag äntligen träffa bästisen Hedvig. Kan inte bli mycket bättre.
Sen såklart blir det dans igen, men nu ska vi bara öva på kevins street.




Dagens låt: Beyonce - I'm Alone Now

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: hedvig

oj den bilden har jag aldrig sett. jag älskar dig, tack för att du alltid finns där för mig. du vet precis hur mycket det betyder för mig, vill aldrig någonsin förlora dig bästaste bästa vän <3

2008-11-20 @ 19:01:37
URL: http://hedvigwinsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0