crew braceface

Idag fick min kära vän sofia tandställning, så nu är vi crew braceface. På historian fick vi äntligen tillbaka våran riktiga lärare istället för våran verkligen störda lärarkandidat som vi haft i några veckor, riktigt skönt. Vi var och fikade på ett nytt ställe idag, det blev café linné eftersom det är ju så nära.
På sista lektionen hade jag och max ett intressant samtal som pågick ett tag medans duktiga Emma satt och jobbade på.
Nu äre snart dans som gäller igen, idag balett och modern.


Jag älskar dig mamma även fast jag inte alltid visar det


Dagens låt: Flo-Rida ft. Akon - Guarantee


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: sofia

crew braceface som fan. börjar få ont i huvvet nu, och det gör ont att tugga :(

2008-11-04 @ 15:48:18
URL: http://sofiahelin.blogspot.com
Postat av: Matilda

Fin bild Adele! :)

2008-11-04 @ 20:31:02
URL: http://mathildaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0