danslördag

Åh vad skönt, jag är ledig nu från dans och grejer i typ 5 timmar, jag känner att det blir lite för mycket av det ibland för jag hinner inte med allt annat. Egentligen skulle jag dansat från 2 idag, men jag hoppar över att vara med på en modern på showen, känner inte att jag hinner. Så idag har jag bestämt mig för att vara hemma hela tiden tills jag ska dansa, det behövs.
Igår hade jag som sagt en lektion, när jag vad på väg till skolan träffade jag Stina det var sjukt längesen. Så vi ska ta och ses nån gång nästa vecka. Efter skolan gick jag och några tjejer i klassen och fikade på café 018, vi har kommit fram till att vi har verkligen haft tur med våran klass. Den är skön. Efter ett tag lämnade jag dom för att träffa bästis igen.Btw berättade sofia r att hon ska flytta till australien ett halvår nu efter jul, usch jag vill inte att hon ska flytta.
Nu ska jag ladda ner låtar från high school musical 3 höhö.




Dagens låt: Eric Hassle - Hurtful

/Adele Bj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0