hejs

Hejsan. Idag är det fredag och det känns sjukt skönt, även fast varje helgdag är uppbokad med dans haha. Men det är skoj det med. Idag har jag haft engelskaprov, det kändes helt okej iaf. På svenskan skulle vi ha övningsgrejer för att prata inför klassen, jag och Statis var ett bra team. Sen begav jag och Sofia oss ner på stan och jag köpte mascara och sen åkte jag hem, kände mig lite tråkig men jag är trött och ska uppträda på Grand igag igen.

Gårdagen blev inte som planerat, Ebba blev massa sjuk så vi tar bion en annan dag. Men Hedvig och jag träffades, vi gick på stan och så. Det blev såklart ett besök på bk som är våran grej. Det var efterlängtat att träffa bästis.



Dagens låt: Shaggy ft Akon - What's Love

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0