Stress

Hallojs, har inte skrivit på ett tag nu men jag är så otoligt stressad nu för tiden så jag har typ inte hunnit. Nu ska jag iväg snart igen till dansen för att lära några min street inför våran show och sen ska jag ha jazz. Min helg har nästan enbart bestått av dans haha. Idag var det skola och det var trevligt, förutom när jag, sofia, sofia och emma skulle ta oss till slottet för vi skulle på nått museum med klassen. Precis när vi börjar gå så börjar det såklart spöregna ! inte kuligt alls, vi var helt genomblöta när vi kom fram. Sen traskade adele tillbaka till skolan för att ha utvecklingssamtal och det gick faktiskt bra.



Dagens låt: Brutha - Afraid Of Love

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0