tillbaka

Hejsan nu ska jag dra en snabb sammanfattning av de 2 senaste dagarna.

Torsdag
På torsdagen var jag så sjukt trött att jag tänkte gå hem för jag höll verkligen på att somna på lektionerna, men Emma fick mig att vara kvar. Efter mitt trötta humör blev jag hyper typ resten av dagen, sån kan jag bli när jag är trött haha. Vi hade en spännande musiklektion i alla fall. Efter det gick jag, ebba och sofia på stan och sen kom hedvig och så gick vi och åt. Sen blev det bio, High school musical. Det är väldigt typiskt oss, men we like it. Den var mycket bra, tack vännerna. Sen kom en trött adele hem och somnade direkt.

Fredag
Igår var det skolish igen, inget speciellt hände utom när emma och sofia hade sina bråk om en film som skulle lämnas tillbaka till en person. Efter skolan blev det till staden med sofia, sara och sen kom sofias kompisa maja. Jag var med de tills matilda kom, då gick vi och fikade och hade det mys :)


matilda


Dagens låt: Ne-Yo - Stand Accused

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0