Generation fett (med dans)

tjingeling. Min hjärna och kropp är otroligt trött idag, 5 dagars dansande i rad sliter på en och imorgon blir en till. Men showen börjar närma sig faktiskt.
Här är den vackra affishen! Föreställningen är kl 19 den 8 och 9 december.


Gårdagen bestog av skola, musikspelande på hög nivå var det då. Trummisen adele var på g. Efter skolan gled jao till bk med mina bästa vänner  hedvig och ebba sen vare dans.

Idag har det varit skolan med endast 2 lektioner, på historian kunde inte emma och jag fortsätta med vårat arbete för sofia var hemma och hon hade papperen. Vi skulle faktiskt jobbat annars :) Våran engelska var inställd så vi slutade 12, då vandrade jag till staden med emma. Det blev lite inköp för båda oss. Efter ett tag mötte jag upp Thea och Hanna, vi gick och letade efter en danstunika som vi ska ha på showen det tog sin tid men tillslut så hittade vi den. Efter det mötte jag uppEbba, Stella och Emma Kylberg och vi gick till donken och sådär. Sen mötte vi kerstin, elinne och lucy en snabbis.




Dagarnas låtar: Imogen Heap - Just For Now
                             Calude Kelly - Forever



/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: sofia

haha aldrig att ni skulle jobbat sötnos!

2008-11-30 @ 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0