Jag älskar min bästis

Tjingaling ! Är på toppenhumör för jag har tillbringat det senaste dygnet med min bästa vän, har varit bra på alla sätt och vis. Vi var på stan igår och Hedvig letade sin jeans och det gick väl inte allt för bra kan vi ju säga sen kilade vi hem till hennes pappa och åt middag där och sen gick vi till kvarnen och handlade. Efter det var det prat, tv och sovande haha. Vi somnade 11, men vi var faktiskt otroligt trötta. Idag gick vi på stan för att hitta hennes älskade jeans och hon hittade dom äääntligen. Sen fikade vi med daniel, anton och martin det var trevligt. Sen träffade vi Stella, Agnes och Li sa också och det är ju alltid lika roligt att stöta på de söta flickorna. Nu är jag hemma och är massa mätt för jag har ätit precis.
Imorgon kommer bästa Ebba hem och då blir det såklart till att träffa henne :)





Dagens låt: Deepside - Miss A

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0