hej

På dansen idag blev hanna och jao färdiga med våran dans, känns faktiskt kalasbra och så. Träffade kära Pauline på stan och jag var hungrig så vi gick och åt, sen hem till henne. Efter det tog vi bussen till stan och köpte godis och sen åkte vi vidare till julia och hanna, det var trevligt. Sen kom några killar som jag inte kom ihåg namnen på, inget illa menat men jag är inte bra på namn.
Imorgon ska jag träffa Sara Årehed och sen förhoppningsvis träffa min söndersaknade bästis när hon kommer hem, äntligen. Som jag längtat !








äckel




/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: pauline

älskling , alltid lika underbart med dig ju !<3<3<3

2008-10-30 @ 17:52:49
URL: http://greenapple.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0