Helg

Heeej. Igår var jag som sagt på ungdomens hus och dansade, det var ju intressant på många sätt och vis. Sen gick jag till Ebba där också Hedvig, Rebecca och Kerstin befann sig. De kollade på idol för fullt, det var trevligt iaf. När jag skulle ta min buss hemåt följde snälla Ebba mig, vi träffade carlfaktiskt där som låg lågt för tillfället sa han.

Idag har jag vart på stan med Alexandra och Ebba, men ebba ville mest hem och kolla på highschool musical men det fick vänta. Lisa Elander joinade oss också ett tag. Sen gick vi hem till ebba och kollade på hsm. Btw är hennes nya namn habibi eller lahme, vi ska börja med sådant språk. ha




Dagens låt: Mariah carey ft. Young Jeezy - Side Effects


/Adele Bj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0