kalasbra

Godmorgon allihopa.
Igår var jag först och fikade med Sara, det var trevligt. Sen mötte vi några till som vi satt och pratade med ett tag och så. När det började regna gick jag, stella och sara hem till sara innan hon skulle ha träning. Efter hennes träning kom vi såklart tillbaka (A) och stella tog med sig sex and the city filmen så vi började kolla på den. Men efter ca 5 minuter kände vi att vi ville ha godis så vi gick till gottis och sen fortsatte vi med filmen. Mysig kväll.


Idag ska jag äntligen få träffa Hedvig, hon kom hem igår kväll. Vi ska på stan och äta och sen hem till henne och där stannar jag över natten.


Dagens låt: Janet Jackson - Feedback

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0