torsdag

Shit nu är jag massa trött asså. Kom hem sent igår efter dansen och jag kunde ju aldrig somna haha. Tog mig iaf upp till skolan och började dagen med 3 häärliga lektioner innan lunch. Sen hade vi 3 timmars rast, då gick jag, Emma, Fanny och Malin till Waynes såklart, börjar bli en tradition typ varje dag. De var en värsta läskig gubbe där som Fany och Emma bara var tvugna att stirra på och sen gick de fram för att låtsaskolla på brödet bara för att de skulle kolla om han hade något fel. Har fortfarande inte fått svar på den frågan men aja. Sen slutligen satt vi och kollade på en spansk dokumentär på spanskan, jag somnade 2 ggr men den vara inte kulig. Efter skolan gick jag på stan med mina tokisar Hedvig och Ebba.

Dagens låt: Mario - How Do I Breathe


/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0