Uttrååååkad

Hallihallå, det var ett tag sen. Men känner inte att jag har så mycket spännande att berätta när jag ändå bara får vara hemma för jag e sjuk. Doktorn sa typ att jag hade nån ovanlig halsfluss, känns ju asbra. Nehrå nu ska vi inte vara negativa, jag har fått penicillin så jag ska bli pigg snaaarast !
Det mest händelserika som hänt under de senaste dagarna var väll när vi uppträdde på fjortisdiscot på Grand igår. Det gick bra och så, bara att alla ungar stod liksom underifrån så de kunde kolla under alla tjejernas kjolar när de gjorde en dans haha. Det var uppskattat.
Var också på Gränby idag, det blev en mössa och ett armband bara. Hittade nästan inge fint.

Dagens låt: Jah Cure - To Your Arms Of Love

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0