be happy

Det är riiiktigt jobbigt att inte få vara med och dansa, igår satt jag och kollade på i 3 timmar. Det var första streetlektionen också så jag tyckte att det var lite synd liksom.
Idag började skoldagen med ett möte i skrivsalen med en tårögd rektor, Linnéskolan ska tydligen kanske läggas ner och det känns väl inte helt okej. För i så fall måste vi flytta till Skrapan eller Fyris. yey liksom. Vi hade våran första riktiga musiklektion också, den var mycket trevlig. Jag, Fanny, Emma, Sofia och Malin är ett band nu, vi är very coola.  Nu är jao helt slut och är mycket glader att vara hemma, alla i skolan ba: har du somnat ? varje lektion , ah jag är lite trött för tillfället.

Dagens låt: Nasri - Bad Time For Love


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje går du på ?

2008-09-18 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0