Bra

Idag har varit en skön dag fast lite hektisk i slutet.
Först var det skola med endast 3 lektioner och Fanny var tillbaka ! Det var E, S och jag glada för (: Blev lunch på Bk för våran del. Efter skolish gick vi 4 till Mq för att kolla Emmas mössa som hon är lite osäker på men jag tycker att den är superfin ! Sen åkte jag hem en snabbis, sen åkte jag ner på stan och träffade Hedvig och hennes vän. Efter att jag babblat massa så åkte jag till dansstudion och hämtade lappar som jag ska dela ut sen. Sen åkte jag till stan för att byta buss, träffade J en snabbis. Nu är jag äntligen hemma och ska bara mysa ikv, det spöregnar ute. Jag gillar regn sometimes.

Dagens låt: Lloyd - Get it shawty


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: shuuu

J = JOSEF svårt att lista ut ;)

2008-09-07 @ 21:33:45
Postat av: Adele

ah men visst serru (:

2008-09-08 @ 06:48:33
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0