du kan sluta leta, det finns inga fel

Ah nu har det blivit dåligt med det här med bloggandet, men det är så himla svårt att börja skriva igen men vet inte riktigt vart man ska börja liksom.
Kulturnatten började tidigt med att gå runt med alla dansmänniskor och dela ut lappar om dansstudion, vi var väldigt duktiga och gjorde det på endast en timme. Efter det gick jag direkt och mötte upp Sara, Sara, Alex och Ebba vi hade mycket trevligt i staden även fast det var kallt. Sara fick värma mina händer så det gick bra hi. Efter det gick vi hem till Ebba och åt innan vi skulle titta på Hedvig när hon dansade. Hon var otroligt duktig mpste jag bara säga, helt klart bäst ! Vi 2 gick därefter hem till henne och åt med hennes familj och deras vänner.
 På kvällen gick vi tall staden, träffade i alla fall allt folk man ville. Sofiorna har man saknat måste jag säga. Sen blev dt värsta kallt så bästis och jag vandrade hem till henne och åt, myspys.
Igår vaknade vi upp i rimlig tid och tog oss ner på stan för att kolla t-shirt till Hedvigs skolfoto, men det blev inte så länge för vi var så trötta. Vart går man när man är trött enligt A & H ? Jo på BK, alltid trivsamt. Senare fick vi besök av våran vän Ebba. Hedvig gick hem efter ett tag medans jag och Ebba kollade runt efter jeans till henne, hon hittade ett par mycket snygga må jag säga. Innan jag skulle till dansen så satt jag och kollade när Josef och Aladdin åt, missade ju bussen såklart men jag hann iaf. Hade scholarshipträning i 2 timmar och jag har kommit fram till att jag förmodligen har benhinneinflammation eller hur dt nu stavas. Eller Sofia har iaf kommit det. Gör väldigt on hur som helst.  Sen hade jag Breakdance, gick helt okej.
Den här dagen har bara vart allmänt seg, men Sofia och Emma piggar ju alltid upp en så jag överlevde.



Dagens låt: Usher - Let It Burn


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0