gotta be strong

Igår var jag hem från tandläkaren, sen mötte jag Ebba vid Celsius och vi vandrade mot Sara. Efter vi vart hos S ett tag sen gick vi ner mot staden. Sen skulle Ebba äta och Sara skulle kolla mobil, så jag följde med S hem ett tag sen gick jag ner på stan och mötte J och R. De fick vänta med mig tills min buss gick till dansen (A) Mötte bästis också ett tag innan jag åkte och idag kommer hon till mig. Vi lär ha mycket att prata om, vi har inte setts på riktigt på 3 dagar tror jag.
Jag dansade iaf jazz igår, men shit vilken träningsvärk jag hade sen i Söndags.



Dagens outfit
T: Hedvigs (A) men iaf från London
Väska: Binaco
Jeans: Lee
Skor: Converse


Dagens låt: Shontelle - T-shirt

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0