I väntan på vadå

Gårdagen såg ut såhär:
Först åkte jag till Stenhagen för att dela ut danslappar med J. Sen åkte vi in till staden och jag gick till Bästis och busade. Vi lagade mat, lr hon gjorde det mesta hon är så duktig ! Sen kom Fanny och busade, blev 2 besök på stan. Sen skulle lilla Adele hem och sova för jag var uppe 8 imorse. Inte kuligt.
Nu har jag precis kommit hem, haft 2 timmars väldigt krävande dans haha. Men nu ären över för den här veckan iaf (: Nu ska jag bara vara hemma tills jag ska dansa igen, den här gången blir det break för första gången för mig. Kan ju bli spännande.



Dagens låt: Just Stand Up - Mariah Carey, Beyoncé, Mary J. Blige, Rihanna, Fergie, Sheryl Crow, Melissa Etheridge, Natasha Beddingfield, Miley Cyrus, Leona Lewis, Carrie Underwood, Keyshia Cole

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Astrid

åhh va kul att du ska gå på break :D see yaa there!

2008-09-07 @ 17:56:29
URL: http://arevik.blogg.se/
Postat av: Adele

yeee, det var ju en spännande lektion haha (:!

2008-09-08 @ 13:32:36
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0