ledig

Den här lediga dagen började med dans i 5 timmar på dansstudion, vi ska nämligen uppträda på stenhagens skola nästa vecka haha.. Men det gick helt okej och såå. Sen hem och duscha och åka till min vän Ebba. Vi kollade på idol, men jag var ju tvungen att ha godis till det så jag tvingade med henne till kvarnen precis innan :) Sen kom Bästis i full fart till oss på sin cykel, vi gick ner på stan. Träffade Sara, Sara, Kalle, Max, Lisa och Linnea och gick till donken, men den håller inte för Hedvig och mig. Bk ska det vara. På vägen hem hittade vi en boll som vi spelade med och nu har jag massa ont i mitt ben iiiiigen. haha jag som trodde att det var friskt nu men nejnej.


Dagens låt: Taio Cruz - Ay Ay Ay

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0