Måndag

Godeftermiddag folket :)
Idag har jag haft skola, vi hade inställd spanska första lektionen så det var lite störande för då skulle man fått sovmorgon om man visste det. Men vi gjorde det bästa av det och gick och fikade. Under dagen har vi haft ett samtalsämne som kommit upp om och om igen, åldersgräns på killar. Fannys åldersgräns är 45 år säger hon, det är helt ok vi stöttar dig haha.
Jag och Emma har också kommit på att det är sjukt jobbigt att man måste gå igenom hela stan varje morgon till skolan och efter, ibland vill man ju helt enkelt inte bli sedd liksom.
Snart ska jag bege mig till dansen och bara titta tror jag, helt stört tråkigt att inte få vara med.


Emma & Fanny

Dagens låt: NLT - A Thousand Goodbye's

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0