hola

I fredags var jag på stan och fikade med Sara, Sara, Stella och några till. Det var trevligt. Sen gick vi på stan, jag köpte lite olika grejs. Efter en runda på stan så skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning för att åka till min bästa vän Hedvig som mötte mig vid bussen. Vi kilade till stan för att möta Hedvigs vän Anna och Linn. Slutade med att vi åkte och kollade på film hos några.. i en halvtimme :) Vi åkte tillbaka till stan, Hedvig och jag gick till Bk sen gick vi hem.
Igår åkte jag till Ebba där Hedvig också var, de var helt döda när jag kom. De hade vart uppe och kollat på innebandymatch tidigt på morgonen. Lite senare på dagen blev Ebba, Sara och jag hämtade av Hedvig och hennes syster som skjutsade oss till Allians där vi kollade på nån match, jag kommer inte ihåg lagen. Förvånade? Men det var trevligt iaf, jag är duktig på att hålla på med Ebbas hår har hon kommit fram till och jag är väldigt stolt. Sen åkte jag hem och var endast hemma, det var skönt.
Today ska jag bara dansa, det blir oftast så på söndagar haha.






Helgens låtar: Dre Ft. Chris Brown - Hologram
                          Jason Mraz - Plane
                           Varsity - You'll Be Okay
                           Akon - Right Now Na Na Na
                           Nasri - Not The Same


/Adele Bj
                          


Kommentarer
Postat av: Anonym

LÅTAR ! haha :) <33

2008-09-28 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0