Sjuk

Men åh jag pallar verkligen inte att vara sjuk nu. Jag är vääldigt uttråkad fast jag bara vart hemma nu i typ en dag, men jag har typ feber tror jag och då ska man ju inte till skoolan. Det jag funderar på är om jag ändå måste ta mig till dansen ikväll, jag hoppade nämligen över en lektion igår och man får bara vara borta 3 lektioner under hela terminen. Så lyckat, plus att det är 3 lektioner på rad idag också det är ju inte världens lättaste. Ah shit vad jag klagar, ska väl ta och sluta med det nu och äta frulle och kanske kolla nån film :)

Dagens vara sjuk outfit:



Dagens låt: Nasri - Click Click Click

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din kofa

2008-09-10 @ 08:39:49
Postat av: Adele

på stadium :)

2008-09-10 @ 15:15:42
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det jätte länge sen?

den var skit fin :)

2008-09-10 @ 21:05:20
Postat av: adele

ah asså kanske 4 månader sen lr nått :)

2008-09-11 @ 21:06:59
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0