Virrig

Pjuuh, den här dagen färdig. Har känts helt stressig och virrig.
Började ju med att jag kommer till skolan 8:30, men vi hade sovmorgon och det hade jag ju såklart glömt bort. Så där sitter jag men sen får jag sällskap tillslut :)  Resten av skoldagen rullade på som vanligt, det bliv såklart ett besök på Waynes också. Efter skolan gick jag och mötte min kära vän Pauline, vi gick omkring ett tag och jag hittade mina Uggs och ett par jeans. Sen träffa jag Josef och sen Ebba. Stötte på bästis också x antal gånger, men det var trevligt. Har vart och dansat nu, benen mår faktiskt helt okej. Fast jag hoppade över att stå i releve och att hoppa så det gick galant.

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0