A + H = bullbakning

HAHAHHA den här tjejen måste ni bara titta på, har haft henne i huvudet hela dagen.
http://www.youtube.com/watch?v=DEtP9zQAOI4



Aloha
Idag vad det skola då som vanligt, men var på sjukt bra humös så det var chill. Min lärare fick faktiskt ta ut mig ur klassrummet för jag skrattade för mycket, så kan jag vara ibland. Hela klassen var på topp idag.
Sen gick hyperadele till stan för att möta Hedvig, vi gick runt där och tillslut hittade vi iaf nånting. Jag köpte en ascool t.
Sen gick vi ut med hennes hund och sedan tog vi bussen till mig för att baka bullar. Efter 3 timmars slit & tokande så är vi äntligen färdiga och vi brände inte en enda. Vi är för bra :)

5 åringarna Adele & Hedvig


Dagens låt:  Flo-Rida Ft NeYo - Be On You

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aa nu blev jag bullsugen ! Haha sötisar :) <3

2009-04-02 @ 23:07:31
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0