whatever it takes

Nu sitter jag här och käkar massa glass, köpte en låda med 4 miniburkar med olika smaker. Det sitter bra i magen :)
Under den här dagen har jag kollat de 2 första avsnitten på säsong 5 av the hills, sjuuukt bra. Sen tog jag bussen till staden för att möta emma, vi hade en intressant tur. Mycket parfymluktande haha, kom fram till att jag inte tänker byta min parfym till någon annan för tillfället för den jag har nu luktar ju jag. En underlig person kom och viskade i emmas öra också, väldigt opassande! uschee.
Ska ta och packa nu till falköping, ska dit på fredag till släkten. Lika bra att vara färdigpackad nu så har man det jobbiga över:)



Dagens låt: Lloyd - na na
/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0