chill vecka



Yoyoyo
Måndag då, hääärligt. Där var jag inte ironisk faktiskt för den här veckan ser ut att bli hur soft som helst.
Imorgon ska jag med hedvig, anna och ebba för att kolla skol-dm i allians det är alltid kul. Om jag har tur så kanske jag får hoppa in som tekare. Sen på kvällen ska förmodligen min klass till grand på nån grej som jag inte vet vad det är.
På onsdag har vi  3 lektioner, dock en som innehåller coopertestet, jag kommer dö av utmattning.
På torsdag är det valborg, ska bli grymt kul.
Idag har jag i alla fall haft 3 lektioner sen var jag på stan med emma k, fick med mig en tröja hem. På vägen hem hittade jag emma i i en lekpark så stannade och pratade med henne ett tag.

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0