depri

alltså bläääää. Jag är sjuk, igen. Vad händer, jag vad ju sjuk nyss tycker jag. Så här sitter man med megafeber, förkyld och ett ont huvud. För att göra den här dagen ännu bättre berättade filly att vi ska ha våran historiaredovisning imorgon så nu äre hard work som gäller. Så om det är någon som är en hejare på imperialismen så är det bara att hjota till! 
Plus det ska jag också läsa min engelskabok på 300 sidor tills fredag, ha geografiprov på torsdag. Jag är inte bra på planering så vi får se hur det här ska gå. Men som jag brukar säga, det löser sig :)
wish adele good luck!

haha och förästen, min pappa är inte farlig och han är inte huligan. Richard frågade precis om han var huligan och han var inte den första som frågade det. Han är ingen huligan och han är snällis:)
huligan pappan & huligan dottern


Dagens låt: Keri Hilson feat. Kanye West & Ne-Yo - Knock you down

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Sofia

Me like dagens låt :)

2009-04-14 @ 19:05:41
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0