DET ÄR VÅR

Åh det är äntligen våår ! så himla härligt :D 
Nu har jag då lov också och det känns ju helt okej liksom!
I skolan idag var det soft, vi fick sittta och sjunga engelska sånger hela engelskan.
Sedan vart det 2 och en halv timmes vandrande på stan med emmis, jag hittade 2 brills på killavdelningen. Alla tjejbrillor är så små tycker jag för mitt stora face. Träffade ebba också som ska till kreta i 1 vecka innan jag åkte hem.
Nu har jag precis vart hos några familjevänner för att jessica fyllde 18 år, grattis! Då fick jag också träffa pauline och det var lefterlängtat.
Snart kommer Hedvig, Emma och Elin hit och vi ska ha filmkväll tror jag. Mysis.


min dag i bilder


Dagens låt: Brandy - Piano Man


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0