Skol -dm

Godmorgon :)
Idag ska jag och mina vänner skippa skolan eftersom jag ändå bara ska gå en promenad med min, vi ska istället kolla innebandy-dm , önskar ju att jag kunde få rycka in och teka men om jag har tur så. vem vet vad jag hittar på ? Hedvig kan säkerligen också hoppa in och cheera med sin starka röst om det är någon som behöver.
Hörde rykten om att vaksalas tjejer ska vara med så man får la heja på dom.:)

Här har ni en en lista vad jag tycker och tänker om innebandy, jag har ju en lång karriär inom den sporten.

position ? forward, men kan hända center också
nr ?  mitt egna, det varierar
klubba? från br's leksaker
skor? sneakers
left/right ? - höger
lag ?adeles lag
hur många tränare har du ? 1, ebba
mål eller pass ? jag tekar istället
trägolv eller vanligt golv ? vanligt
fvavoritcup ? har varit med i för många !
niklas jihde eller henrik quist ?  a men jhide är skön
träning eller match ? teka
favoritspelare ? får bli ebba
zone eller unihoc ?  ?
älskar du innebandy mer än allt?  jag ääääääääääääälskar det
blir du utvisad ofta?  alltid
tacklar du hårt? ja såklart
hur länge har du spelat innebandy? en dag för ett halvår sen :)
vilken var din första klubba? br's leksaker
ditt snyggaste mål? kan ju inte hålla kolla på alla
gör du ofta mål?  massa
vill du satsa på innebandyn när du blir äldre? jag ska bli proffs
vilket SSL-lag hejar du på?  ?



vaksalas lag förra året, vi ägde sönder dom .. i tights

 

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0