Solsolsol!

Aloha
Idag cyklade jag till skolan det var himlans härligt eftersom det är så fint väder!
Började dagen med nationella i engelska, blev färdig efter 20 minuter.. Och så fick jag vg på mitt matteprov, mycket nöjd eftersom matte inte är mitt starka ämne.
Efter skolan gick jag och flicksen från klassen och satte oss på bryggan och gick på stan.
Nu ska jag snart till dansen eftersom vi har ett par extralektioner som dom lagt på en fredagkväll, strålande. Så nu blir det dans i 4 timmar i sträck sen får jag se om jag hittar på något.:)



Dagens låt: Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Mallan h

Sjuukt najs på bryggan var det :D

2009-04-26 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0