svar på frågor

din blogg är sååååååååå bra, keep up the work girl!

 chicks that chickssss

Finns väl inget att svara på men tacktack!

hur lång är du?

jag är 1,68 och en halv. Eller fan nu fick jag hjärnsläpp, kan det vara 1,69 och en halv.. aja något av dom är det

Vad gillar du för kläd stil på killar?

Mycket bra blogg!

Dom ska ha cool stil, spelar la inte så stor roll riktigt bara dom ser bra ut i den och är snygg i helhet så är det chill.

vad tycker du om sofia h? :)

hon är den värsta personen i hela våran klass! Nej klar hon inte är , så superduper bra på alla sätt och vis!

Vilket land kommer du ifrån? Jag är från syrien, vi kanske vara kusiner.

Skulle kunnat vara så men nu är det så att jag är helsvensk så tyvärr

hur lång är du / väger du?
har du pojkvän? :)

Längden står där uppe och jag väger 55 kg.

Nej det kan man väl inte säga

Från hedvig, kommer du glömma mig när jag åker ? <3

Usch nej det kommer jag aldrig göra bästis, du är the one and only för mig även fast du bor på andra sidan jorden för ett tag. Aldrig att jag glömmer dig och aldrig att du slutar vara min bästis. Älskar dig

1. skulle du gå naken i skolan i en vecka för en miljon kronor?
2. skulle du vilja vara som blondinbella eller kenza?
3. skulle du dödat en människa för pengar?
4. har du någonsin varit otrogen?
5. vilken B&J's smak är din favorit?
6. vilken dansstil är din favorit?

haha har tråkigt, så här fick du lite random frågor som kanske är lite konstiga. men de är de som oftast är kul ;)

1. hmmm alltså jag tror inte det, skulle kännas sjukt jobbigt att lämna ut sig så haha. Skulle också behöva byta stad om jag skulle göra något sådant så det känns inte så värt.

2. Nääe just båda dom har jag väldigt svårt för. Kenza är en söt tjej och så men lite töntigt är det att hon skriver”tack mamma och pappa för mina gener” ”jag älskar mina fylliga läppar och mina långa ögonfransar!” Blondinbella har jag heller aldrig gillat, klart att hon är smart men tycker hon tjänar pengar på fel sätt likaså kenza. Men stinalee gillar jag däremot.

3. nej fy never in my life! I och för sig, om den var jätteond.

4. aldrig

5. Coockies and cream var min favvo förut innan dom bytte den mot en jätteäcklig glass men nu är det strawberry cheescake som tar platsen.

6. Gillar ju dom flesta, det beror på vad jag är på för humör men måste säga street ändå. Sjukt kul

Från rosen, Fan va du ar snygg Adele! jag kollade precis igenom dina tidigare inlagg och dina bilder. Hela din stil och allt!
Sorry, det var ingen fraga...mer ett faktum!
saknar dig tjejen!

Åh tack fia, vad gullig du är! Haha okej då det är väl lurre .. Saknar sig med otroligt mycket men snart är du hemma igen bruden  <3

var brukar du köpa dina kläder?

Nu för tiden är det hm som är min favoritaffär, snygga kläder och skor!

haR DU HAFT SEX?

ja

Är de jobbigt att ha tandställning? , hur jobbigt känns de värt osv? puss

I början tyckte jag att det var väldigt jobbigt, började grina när jag fick bracen i facet. Men nu tänker jag inte på det och förhoppningsvis får jag ta bort den den 18 maj om jag har riktig tur. Men min tandläkare är lite tjurig så hon sa att det verkligen alls var säkert att jag fick det, men jag skaaaa.

när hade du ditt senast förhållande och hur länge varade det ?

december-februari i typ 2 månader

Tycker du att sofia h är en mespropp?

Har fler än två lampor i ditt sovrum?

Vad åt du till frukost idag?

Vad tycker du att man ska göra åt svälten i Afrika?

Hur gick det på engelska nationella?


SÅDÄRJA :D:D:D:D

1. ja ibland när hon börjar grina faktiskt, men ja inte så värst

2. japp 3 stycken

3. macka, yoghurt och musli och äpple . jag är en storätare på frulle

4. kan jag inte riktigt svara på, skicka maat

5. haa, jodå men jag missupfattade en grej men det löser sig!

är du utlänsk?:)

Nej helhel svensk, många som frågat men jag är inte det. Tycker inte att jag ser utlänsk ut men kanske är namnet ?

 

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0