het som en kakelugn

tjing. nu sitter jag med heddis i luren och jag skriver med en hand, det är väldigt komplicerat. Hon får prata mest för jag kan inte göra 2 saker samtidigt.:)
Igår åkte jag till bästis och var där tills vi tog bussen till lisa där sofia ö och amanda ohlsson var. Så trevligt så. Sen åkte vi till någon filip där det var lite folk. Efter ett tag gick heddis och jag till lantisbussarna och tog bussen åt olika håll.

Idag har jag pluggat matte med pappa, jag förstod faktiskt vad jag höll på med. Sjukt skönt eftersom jag har prov imorgon :)  Sen var jag på långpromenad med lula och pratade med emma om helgen. Har ett par the cityavsnitt idag också, väldigt spännande det där. Med andra ord har jag chillat galet mycket den här söndagen.



Dagens låt: Melissa Horn - Långa Nätter

/Adele Bj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0