what I need

Tjing, den här dagen har bestått av endast skolaskolaskola. Sista lektionen var alla busiga och hoppade över spanskan så det var sjukt skönt. Gick på stan med sara, filly & emma. Sara och jag åkte samma buss för ovanlighetens skull hem, det är ju alltid trevligt eftersom harbo är låångt borta. Ska springa idag också eftersom jag och sara ska vara bäst nästa vecka på coopertestet, så det är bara till att ligga i. hahaa jag låter som värsta träningsfreaket nu som berättar om min springning varje dag men det får ni ta :)


PEACE
/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: det är från h&m :D puss!

2009-04-16 @ 18:47:29
URL: http://louisemesser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0