Alma(e)nacka



Idag har jag köpt en almanacka, som jag förövrigt tycker ska stavas almenacka. Men shit happends :) Kände att jag måste ha lite koll på grejer i år och inte vara så slarvig som jag alltid är med saker och ting. Jag hade 2 st almanackor förra året, men jag skrev endast en vecka i varje. Men nu ska det bli ändring på det.
Hehe, jag har köpt 3 pennor också som är rosa, blå och grön. Har tänkt ha den gröna till dans, rosa till grejer på fritiden och blå till skolan.
Jag har inte kirrat det viktigaste än, lås och bocker till alla ämnen men det får jag köpa imorgon.

Ebba och jag var hos henne ett litet tag och sen gick vi på stan med stella, anton och joel. Ebba kollade upp sin syn som inte var allt för bra.

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0