chilldag

Hej!
Igår var vi som sagt lite tjejer i en lägenhet i luthagen, sen tog vi taxi till skuttunge till en fest. Sen när vi skulle ta oss hem gick jag, emma och mallan sjukt långt. Från huset till kyrkan gick vi genom skog och grejer, vid kyrkan hämtade en taxi oss och 4 till linnémänniskor. Emma och jag kom hem till mig vid 4 inatt och åt rejalt med fika.

Vi vaknade upp sent idag och sen när emma gått var jag och ipoden på en promenad i en halvtimme, väldigt skönt!
Resten av dagen har jag gjort min italienska läxa och skrivit uppsats om min bror till engelskan.
Nu ska jag laga pizza med mamma och hennes kille :)

Skulle egentligen pratat med bästis på skype imorse om jag inte hade vart borta så sent igår.
Jag älskar dig, glöm inte det




Kristina DeBarge - Goodbye


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Hedvig

jag kommer aldrig sluta älska dig bästis ! och saknar dig hur mycket som helst ! glöm mig inte

har du skaffat ipod ? just ja, kom på en grej jag måste berätta for dig som jag glömt !! men tar det i nästa mail. <3

2009-08-31 @ 02:18:41
Postat av: hedvig

jag kommer aldrig sluta älska dig bästis ! och saknar dig hur mycket som helst ! glöm mig inte

har du skaffat ipod ? just ja, kom på en grej jag måste berätta for dig som jag glömt !! men tar det i nästa mail. <3

2009-08-31 @ 02:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0