fyrisskolan

Dagens


Jani, nu har allvaret börjat och vi har satt igång med riktiga lektioner på fyrisskolan.
Våran no och näringsläralärare sägs vara sträng fast lite småkul ibland kan han allt vara.
Italienskaläraren vi har är sångerska också, vilket hon påpekade allt för många gånger. " Nu får jag ont i min sångröst för jag behöver skrika på er, den blir hes". Kan bli spännande.
Matteläraren är en väldigt speciell gubbe som ser ut att vara 90 år men är kanske 60. Han pratar någon dialekt och väldigt tyst så det är svårt att höra, men han verkar bra.

Har tagit mig igenom skoldagen och är väldigt glad att den är över!  Jag saknar jag linnéskolan.



Nu drar jag mig till frille & sverre för att köra ett danspass.

Rihanna, Jay Z & Kanye West - Run this town


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Sheila

Låter kul! ;) Själv går jag på Katte!



Hoppas du får en fin tisdag!

2009-08-25 @ 07:28:30
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0