heja posten!

Måste bara berätta om när jag var på öland. Då fick min låtsassyster Alva för sig att hon skulle skriva lite kort till sina kompisar och släkt. Så då tänkte jag inte vara sämre, började med ebbisens kort. Men jag hade lite otur och visste inte hennes adress, pappa gav mig det finfina förslaget att skriva hennes för och efternamn och uppsala och sen skriva en beskrivning så fick vi de om det kom fram. Jag ville vara säker på att det kom fram så jag skrev 2 med olika beskrivningar. Ett där jag skrev vart hennes lägenhet låg nära och sådär , det andra var jag så finurlig och ritade en karta på. Och de kom fram idag, i tid och allt! hon blev väldigt glad :) Emmas kom också fram fast jag bara skrev för och efternamn och storvreta :)
Bra posten.

juste imorgon eller ja, om 18 minuter fyller jag år :)

du är bra kompis



/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Becks

Grattis gumman :] hoppas du får en härlig födelsedag! <3

2009-08-18 @ 05:16:53
URL: http://becks.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0