hejhejhej

Idag är det onsdag, nu börjar man bli rejält trött på tidiga mornar. Det sätter sina spår.
Idag fick vi ett smakprov på våran italienskalärares sångröst och jag är säker på att vi kommer får höra mer av den, om det är bra eller dåligt vet jag inte.
Vi har fått alla böcker till alla ämnen nu också, jag ska ha ordning i mitt skåp i år har jag bestämt.
Matte har jag börjat tycka är lite kul ibland, men då har jag en taktik för att bli bra på det. Jag måste helst sitta bredvid någon som är duktig på matte varje lektion, till exempel sofia som brukar agera  pravatlärare till mig.

Eftersom dansen inte har börjat än håller jag igång på friskis, idag blir det ett step2 pass.
Snart måste jag anmäla mig till danserna för det kommer vara fullt annars, men jag ska ju alltid vara ute i sista minuten med det där.



Jay Sean ft Lil Wayne - Down


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0