nobody sleeps when i'm awake

hejhallå!
Dag 2 på veckan avklarad! Dagarna går snabbare än förväntat faktiskt. Idag hade vi psykologi, det verkar ganska intressant. Så snart kan jag vara personlig psykolog till alla som behöver, ni kan vara lugna för snart kommer jag med expertråd :)
Börjar hitta till skåpen nu också! Men en sak som inte är så kul är att vi fick våra matkort som man ska ha i 2 år idag, jag såg förjävlig ut.
Efter skolan var jag på stan med emma :) Nu har jag ätit mig proppmätt på pastasallad, det skulle jag kunna äta varje dag hela dan.
Om ett tag ska jag göra fruktsallad och se på Linas kvällsbok som är kl 8 på 5an idag.



Tracy Chapman - Fast Car


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0