Öland nästa

Hejhallå
Nu ska jag snart sussa eftersom jag ska vara uppe kl 7 imorgon pigg & glad!
Har vart och ätit med ebba anton och joel ikväll, sen kom emma kylberg också. Mycket trevligt.
Kom hem hit till harbo för ett tag sen och jag har mest packat. Jag kan verkligen inte packa, det blev ungefär 20 linnen och 7 byxor, 5 shorts, 4 kjolar osv.. för en vecka. Inte bra.
Pappa lyckades övertala mig att ha en fräsig ryggsäck för att ha till stranden istället för min bag, han försöker göra mig till en vildmarksmänniska. Sen vill han också att jag ska ha en turkos bandana till det också, sjukt snygg jag kommer vara där på playan.
 
Simma lugnt, hörs om en vecka!



Trey Songz - Missing You


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0