Öregrund

Jag och ebba har haft det superbra i hennes mormor och morfars stuga i öregrund!
Det började med att vi handlade massa mat och sen kom hennes morfar och hämtade oss.Vi lagade mat direkt eftersom vi var jättehungrigaa, det blev hamburgare. Sen började vi elda i badtunnan så att den skulle vara varm till kvällen.
Det var dock inget bra väder igår, bara mulet. Men ändå tog vi oss ut med båten och åkte till några klippor med hunden lisa. Badade där, med flytvästar. Mycker bekvämare att flyta omkring lite haha. Sen hoppade vi i badtunnan i ett par timmar och pratade. Sen beställde hennes morfar pizza åt oss, det blev öregrunds special för båda. Den var nästan exakt som harbos special:) Jag var väldigt trött så jag somnade en timme i soffan medans ebba kollade tv.
Senare på kvällskvisten badade vi igen i tunnan, fast då var det 40 grader vilket jag tyckte var lite för varmt efter någon timme. Så jag var mest uppe och gick omkring i slutet  medans ebba njöt av värmen. Senare så chillade vi och åt massa kvällsmackor, eller i alla fall jag.

Idag har det blivit megasolning, vi var ute i solen vid halv 11 och åt frulle. Sen gick vi upp till det stora huset och la oss och solade. Men det var lite smärtsamt eftersom det var så varmt, så vi satt i badtunnan i 4 timmar ahha. Blev mest färg i ansiktet och på axlarna. Sen lagade vi mat, lite nyttigare än gårdagen i alla fall. Pasta med kykling och någon sås :)
Har kommit hem för ett tag sen och jag är rejält bränd i mitt ansikte haha.

Imorgon kanske det blir bad med sara om det är fint väder och sen kanske till sofia rosén med lite folk!



Michelle Branch - Everywhere



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0