thank god it's friday

tjingeling!
Åh skönt, nu är den låånga skoldagen från halv 9 till halv 5 äntligen över.
Vi hade idrott för första nången på fyris och det var väldigt chill, i alla fall nu första lektionen. Vi fick typ göra vad vi ville så vi gymmade lite men det var tråkigt så vi gick till danssalen och  stretchade istället vilket var väldigt behövligt eftersom jag typ inte gjort det något under lovet. Senare på terminen ska vi antingen springa 5 km eller 1 mil! Helt sjukt.. och det är typ dåligt att springa 5, jag kommer dö. Jag som blir megatrött av 2 km.

Snart ska jag bege mig till markus och kommer hem imorgon.

 wääwää, jag vill ha brunt hår igen
 

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0