Before I leave brush my teeth with a bottle of Jack

Tjatja
Sitter här med emma i luren så det går lite trögt att skriva. Gårdagen hos emma ignell var väldigt lyckad som väntat, det kan ju inte bli tråkigt med massa toppentjejer. Det var julmat och massa sötsaker i mängder så mätt blev man, julklappsspelet hann vi också med. Efter ett tag kom det lite till folk och sådär. Emma k och jag var kvar längs såklart, det är vi alltid. Käkade massa mackor och sen trippade vi hem åt varsitt håll inpå småtimmarna.
Idag har jag inte fått mycket gjort, åkt till Harbo och pluggat. En eller 2 tupplurar har jag också hunnit med.
Om någon timme ska jag lägga mig och kolla på The Holiday, myyys.



/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0