berätta hur du gör

Hej!
Nu är det ny skolvecka då, den här veckan ska jag vara duktig.
Började dagen med naturkunskap, jag fick berätta om min megafrukost eftersom vi pratade om muskler. Läraren tyckte att den var himla bra, dock var jag tvungen att dricka mjölk istället för c-vitamin brus för att den skulle vara komplett..På svenskan spelade vi teater, jag hade 2 rader att säga så det var chill. Dock fick rikard vara McBetgh i sista sekunden eftrsom malin inte var där, han fick det lite jobbigare.
Idrotten för tjejer var ganska soft sådär, Cissi och jag försökte lära oss frammåtvolt haha.



/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ifrån kommer linnet?:)

2009-12-07 @ 17:38:50
Postat av: Adele

hm :)

2009-12-07 @ 17:50:47
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: rikard

Tycker vi klara det rätt fint iaf :)

2009-12-07 @ 18:28:58
Postat av: Adele

haha ja du och jacob :)

2009-12-07 @ 18:45:36
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0