happyface

Hoho!
Idag är jag är jag glad (: Dagen började med simning med idrotten för tjejer, gick bra faktiskt. Efter ett tag körde vi vattenpolo och OM man blev trott, helt utmattande för armarna var det. Jag och Soffan skyndade oss tillbaka till skolan för att göra psykologiprovet, vi hann gott och väl. Som vanligt när man är med mig haha. Provet gick bra och smärtfritt, jag var först ut ur salen som jag alltid är. Fattar inte hur jag ALLTID lyckas, jag försöker verkligen sitta och tänka jättelänge men nej.
Under sista lektionen var jag och sofia lite uttråkade kan vi väl säga, blev lite fighter då och då. Det resulterade med att hon fick skriva med vänster hand.
Ikväll har det bara vart massa chill i grillen. Bakat lussebullar med papo och lyssnat igenom några winnerbäckskivor samtidigt, pappas bullar såg för taskiga ut måste jag säga. Under middagen fick vi sitta och lyssna på alvas kärleksproblem, tänk vad de små tjejorna har det körigt. Nu har jag kollat på idol ett tag men jag gillar inte kalle alls och sen har jag hört att erik är kvinnomisshandlare, så jag skiter iii att kolla på finalen.

Imorgon blir det julmarknad med mamma och sen på kvällen julkalaas hos emma med tjejerna i klassen. Kommer bli mega!





Jeremih - Birthday sex


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0